فرشته هاى ما

02

1393/6/18 13:39
نویسنده : ★ مَه رو ★
218 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا كارهايي كه انجام داديم عبارت هستند از :

1. آزمايش خون مامان

2. عكس برداري مامان

3. تكه برداري مامان

4. آزمايش بابا

5. درمان بابا

مامان جون راستش يكم اوضاع بهم ريخته ، ولي من و بابا كه تسليم نميشيم ، ما هميشه به خدا اميد داريم و ازش ميخوايم كه همه چي نرمال شه .

همسر بايد عمل واريكـ*ـوسل انجام بده البته فعلا دارو مصرف ميكنه ، منم تنبلي تخمدان دارم و بايد دارو مصرف كنم ، ان شاءالله اين چند ماه هم ميگذره و جفتمون به بهبودي كامل دست پيدا ميكنيم ، آمين .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان رقیه
18 شهریور 93 22:14
سلام دوست خوبم خیلی حیف که من یکساله خواننده ی خوبی مثل تو دارم و خاموش بوده من هر لحظه با هرتکون بچه با هرخنده ی پویا برای تک تک زنهایی ک آرزوی مادرشدن دارن دعا کردم پس بدون خیلی وقته ندیده و نشناخته یکی از کسایی بودی که براش دعا میکردم.عزیزم ایشالا ک هررررچه زودتر حس ناب مادری رو بچشی و خدا یه نی نی سالم بهت بده
مامان رقیه
19 شهریور 93 8:00
اینو بخون مه رو جان http://delbandam85.blogfa.com/post/146
یاسمن (سه شنبه ها)
19 شهریور 93 20:34
عزیزم نمیدونم کامنتم رسید یا نه !
رقیه
20 شهریور 93 0:51
سلاااام عزیزم حتمن حتمن برات دعا میکنم ، و بدون ک حتتتتتما مشکلتون حل خواهد شد فقط صبور باش ک خدا داره امتحان میکنه اطرافم دارم ادمایی ک یکی 9سال و اون یکی 11سال بچه نداشته ولی الان دارن مامان خطاب میشن .میدونم ک خییییلی سخته ولی ایشالا ک زمان امتحان تو خیلی کم باشه و زود زود تموم شه .مراقب خودت باش دوست خوبم
رامیــــن
8 مهر 93 19:12
الهــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
محمدرضا
31 تیر 94 1:52
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
محمدرضا
1 مرداد 94 6:31
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن