فرشته هاى ما

04

1393/7/21 19:28
نویسنده : ★ مَه رو ★
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان

خوبی عمرم ؟ 

عزیز دل ِ مامان یه خبرایی دارم ؛

خدارو شکر بابا پیشرفت داشته ، ولی خودم رو نمیدونم ، مامان که به عشقه تو هنوز داروهاشو میخوره بقیه اش با خداس ، بابا هم سری جدید داروهاشو شروع کرده من نا امید نیستم و به لطف و رحمت خدا امید دارم ، همواره ی همواره ! 

و اینکه این روزا حالم خیلی بهتر هستش هرچند هنوز گهگاهی گریه میکنم تو نبودت ، هرچند که هنوز همه چی حل نشده ولی جز شکر کاری از دستم بر نمیاد و اینکه در کل امیدوار تر شدم . . . 

کی میدونه شاید خدا مارو سوپرایز کرد و خیلی زود برا همیشه مهمون کلبه ی عشقمون شدی . . . ان شاءاللّه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رقیه
22 مهر 93 9:35
افسون قشنگم چقد خوب که اسمت رو فهمیدم تو وبلاگت نوشتی مه رو من همیشه اونطوری صدات کردم.عزیزم من بارها گفتم برای تمام افرادی که در انتظار نی نی هستن دعا میکنم . همیشه ی همیشه مخصوصا الان با هر تکونی که نی نیم میخوره دستمو میزارم روش و میگم خدایا این نعمت رو به همه بده ایشالا که همونطور که نوشتی روز به روز پیشرفتتون بیشتر باشه وبرات یکی از همون سورپرایزهایی که آرزشو داری آرزو میکنم
رقیه
23 مهر 93 8:24
افسون گلم امروز تازه دیدم که من تنها لینکت هستم ایشالا که دوستات روز به روز بیشتر بشن و از اینکه اولین دوستت هستم بینهایت خوشحالم عزیزم راستی اون پستی که عکس خودمو گذاشته بودمو دیدی؟رمزو بهت دادم؟
رقیه
28 مهر 93 8:12
عزیزم ممنون از این حس خوبی که کامنتت اول صبحی بهم داد منم پیشاپیش تولدتو تبریک میگم خانومی
سارا شکيبا
9 آبان 93 9:47
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____