فرشته هاى ما

07

1393/9/30 1:06
نویسنده : ★ مَه رو ★
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیگه روم نمیشه برای نی نی بنویسم ؛

شایدم چون دل و دماغشو ندارم ، شایدم چون نا امید شدم ! 

خیلی واژه ی "نا امیدی" ضد حاله میدونم ، ولی شما ببخشید ؛

والبته قبل از هر چیزی خدا منو ببخشه ، چون دست خودم نیس . 

فردا موعد عادت ماهیانمه امشب بی بی گذاشتم منفی شد ! 

دوس داشتم گریم بیاد ، یا گوشه نشینی کنم ولی نشد ، یعنی بی خیال بودم انگار نه انگار منفی شده رفتم نشستم سر درسم در حالیکه ماه های قبل انگار از یه برج 20 طبقه پرت میشدم پایین . 

نمیدونم خدا کی میخواد منو از شرمندگی فامیل فضول درآره و بهمون بچه بده . 

نیازمند دعاهاتونم . . . 

مرسی رقیه ی گلم که هستی :-* 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی
4 دی 93 22:08
سلام عزیز دلم جیگرتو و دل پر دردت ایشالا که به زودی چشات روشن و دامنت سبز میشه مراقب خودت و دل قشنگت باش
مونا
11 بهمن 93 1:23
سلام مادر اینده. از لطف و رحمت خداناامید نشو.انشا .... خدا حاجتت رو بده. نذر قیمه ات هم قلول مه رو جان.انشا.... با کوچولو بری پابوس امام رضا علیه السلام...
یاس
13 بهمن 93 11:45
سلام دوست گلم از وبلاگ خط دوم.. اینجا اومدم خیلی برات دعا کردم امیدوارم به زودی لذت مادر شدنو بچشی به حق بی بی فاطمه (س)
★ مَه رو ★
پاسخ
مرسی خانوم گلم امروز حالم کلی خراب بود خیلی خوشحال شدم نظر گذاشتی اما ای کاش آدرستون رو هم جا میذاشتید بازم ممنون
مامان مونا
9 اسفند 93 15:43
سلام عزیزم. مرسی که بهم سرزدی.انشا....باخبرهای خوش بیایی برام بنویسی....
پویا و پرنیا
28 اسفند 93 16:26
سلام عزیزمممم چطوری کجایی نیستی؟
★ مَه رو ★
پاسخ
الان میام پیشت عزیز دلم
پویا وپرنیا
5 مرداد 94 11:11