فرشته هاى ما

06

1393/8/20 15:38
نویسنده : ★ مَه رو ★
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قناری مامان

امروز کلی گریه کردم بخاطر نبودنت ؛

البته بقوله بابایی استرس امتحانا باز داره مامان رو خفه میکنه اونوقت همه تقصیرا رو انداختم گردن شما ;-) 

مامان حالش خوبه ، مونده بابایی که اگه تا عید نیومدی عمل کنه . 

هرچند که درصد اسپرماش به بالای رنج نرمال (یعنی بالای 20 میلیون) رسیده ولی برا بارداری بیشتر از این ها هم لازمه. 

باز جای شکرش باقیه ؛

دیگه مونده لطف و کرم خدا ، که ببینیم مارو هم لایق میدونه یا بابا باید عمل کنه تا عید . 

کوچولوی مامان برا بابا خیلی دعا کن عشقم . 

+

این ماه قیمه نذری دادم ، خودم دسته تنها بدون کمک مامان O:) 

17 تاغذا درومد و با خودمون 19 تا ، خیلی خوب شد خداروشکر همه تعریف میکردن ، همش به عشقه تو بود ، هرکاری کردم دلم نیومد از بین این سه بزرگوار یکی رو انتخاب کنم برا همین نذر هر سه بزرگوار کردم ان شاءالله قبولش کنن ، نذر حضرت علی ، امام حسین و حضرت ابوالفضل . . . و روز تاسوعا عاشورا 5 بسته خرما بازم نذر اومدن تو کردم ، شاید اومدن شما :-* 

از همه خواننده های این وب التماس دعا دارم توروخدا منو هم دعا کنید . 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ریحانه
20 آبان 93 16:06
سلام عزیز دلم . خوبی گلم . واسه اربعین دارم میرم کربلا خصوصی دعات میکنم و مطمعنم بزودی باردار میشی اونم ان شاء الله 3 قلو .
مامانی
8 آذر 93 23:20
سلام عزیزم باورت میشه گاه و بیگاه دعات میکنم؟ همش رو زبونمی موقع شیر دادن بچه موقع بغل کردنش....
مامانی
15 آذر 93 18:42
سلام خوبی چقد یهو بعضیا از هر طریقی مثلا یه وبلاگ وارد قلب ادم میشن و همیشه هستن مثل تو که همیشه یه جای دلم هستی و من همش برات دعا میکنم
ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 16:32
سلام خاله جونم خوشحال میشم بهم سربزنید..